/ Oct 16, 2024

diginomi

تحلیل و بررسی ، آموزش و اخبار ارزهای دیجیتال

diginomi

مرجع تخصصی دنیای اقتصاد و رمزارزها

آخرین مطالب

ترامپ در بیتکوین 2024 | بیت کوین یک شگفتی و دستاورد بزرگ است

آنچه در این مطلب می خوانید

خلاصه خبر

  • ترامپ وعده داد دولت آمریکا هرگز ۲۰۰٬۰۰۰ بیت کوین خود را نمی‌فروشد.
  • ترامپ وضعیت بیت کوین را به سال‌های ابتدایی صنعت فولاد تشبیه و عنوان کرد که BTC می‌تواند روزی از طلا سبقت بگیرد.

به گزارش کریپتواسلیت، ترامپ در شب قبل وعده داد که ایالات متحده را به یک «ابرقدرت بیت کوین» تبدیل کند و برتری این کشور را نسبت به رقبایی مانند چین حفظ کند.

او اعلام کرد که اگر در انتخابات پیروز شود، مطمئن می‌شود آمریکا هرگز ۲۰۰,۰۰۰ BTC خود را نمی‌فروشد. این مقدار تقریباً معادل ۱ درصد از عرضه کل بیت کوین  BTC: $67390.8 است. او ادامه داد:

  • مدت زیادی است که آمریکا قاعده اصلی بیت‌ کوین را نقض کرده است: اینکه هرگز توکن‌هایتان نفروشید.

علاوه بر این ترامپ وعده داد که در روز اول فعالیت خود، گری گنسلر (Gary Gensler) را اخراج کند و شخص دیگری که به نوآوری و پیشرفت ایمان دارد را به جای او قرار دهد. او همچنین ادعا کرد که معاون رئیس جمهور کامالا هریس (Kamala Harris) قصد دارد در صورت انتخاب، گنسلر را به عنوان وزیر خزانه‌داری معرفی کند.

وی اظهار داشت بایدن و کامالا هریس، جنگ بزرگی را علیه ارزهای دیجیتال به راه انداخته‌اند اما او قصد دارد به این «جنگ صلیبی» پایان دهد. ترامپ اضافه کرد که رویکرد دولت در برابر ارزهای دیجیتال، رویکرد آمریکایی نبوده است.

ترامپ همچنین وعده داد یک نفر را به عنوان مشاور ریاست‌جمهوری در زمینه کریپتو منصوب کند. این فرد باید چارچوبی برای صنعت ارزهای دیجیتال ایجاد کرده و از پیشرفت و نوآوری حمایت کند.

علاوه بر این دونالد ترامپ بر اهمیت ارزهای دیجیتال در مسائل ژئوپلتیک تاکید کرد و متعهد شد آمریکا را به رهبر این صنعت تبدیل کند. وی تاکید کرد:

  • اگر ما رمزارزها و بیت کوین را قبول نکنیم، دیگران می‌پذیرند.

ترامپ همچنین وعده داد که ایالات متحده را به یک قدرت بزرگ در استخراج بیت کوین تبدیل کند و برای این کار مطمئن می‌شود که این کشور به برق ارزان دسترسی دارد. او بار دیگر بر نیت خود برای پایان دادن به الزامات خودروهای برقی و تولید انرژی از طریق سوخت‌های فسیلی و انرژی هسته‌ای تاکید کرد.

ترامپ همچنین وعده داد که حکم راس اولبریخت (Ross Ulbricht) بنیانگذار سایت سیلک رود (Silk Road) را کاهش دهد.

تمجید ترامپ از بیت کوین

ترامپ بیت کوین را به عنوان یک طبقه دارایی جدا معرفی کرد و عنوان داشت BTC در کمتر از دو دهه به نهمین دارایی بزرگ دنیا از لحاظ مارکت دست پیدا کرده است. وی اضافه کرد:

  • احتمالاً روزی برسد که بیت کوین از طلا پیشی بگیرد. تا حالا چیزی مثل این ندیده‌اید.

ترامپ به نفوذ ارزهای دیجیتال در جهان و نقش کلیدی آن‌خت در تقویت همکاری میان مردم در سراسر جهان تاکید کرد. وی خاطرنشان کرد:

  • بیت کوین فقط یک شگفتی در دنیای تکنولوژی نیست. BTC یک معجزه و دستاورد بزرگ است.

ترامپ در کنفرانس بیت‌ کوین ۲۰۲۴ در نشویل آمریکا اعلام کرد احترام خاصی برای جامعه بیت کوین قائل است. او وضعیت بیت کوین را به سال‌های ابتدایی صنعت فولاد تشبیه کرد و ادامه داد:

اگر قرار است ارزهای دیجیتال آینده را شکل دهند، باید در آمریکا استخراج، صادر و تولید شوند. اگر همانطور که همه می‌گویند بیت کوین قرار است به ماه برسد، می‌خواهم آمریکا بیت کوین را به آنجا برساند.

diginomi

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب کاربردی

آخرین اخبار

مقالات

ریزش سنگین تمام بازار های مالی! دنیا در اضطراب جنگ گسترده ایران و اسرائیل؟

با کشته شدن اسماعیل هنیه در خاک ایران و خبر پاسخ قطعی ایران به این اتفاق در روز های گذشته بازار های مالی دنیا با ریزش سنگینی مواجه شدند. از جمله بازار سهام ایران،توکیو،آمریکا و اروپا البته این تنها دلیل نیست داده‌های ضعیف از اقتصاد آمریکا و نگرانی نسبت به بروز رکود اقتصادی،بازارهای سهام را با چالش مواجه کرده است؛ به‌طوری که روز جمعه، همه بورس‌های جهان به‌صورت دسته جمعی با نزول‌های سنگین و بورس توکیو هم با سنگین‌ترین سقوط مواجه شده اند. کاهش ارزش ین و نشانه‌های رکود در چین نیز به این موضوع کمک کرد. 🔸سهام اکثر شرکت های بزرگ مانند اینتل،تسلا و مایکروسافت با کاهش 20 درصدی مواجه شدند، در بازار ارزهای دیجیتال هم بیت کوین با افت قیمت 10 درصدی روبه رو شد که نسبت به بازار سهام کاهش کمتری را تجربه کرد.

رمز ارز ICP چیست؟ بررسی تخصصی پروژه ICP

اینترنت کامپیوتر اولین بلاک چین در دنیاست که بر روی سرعت اینترنت و فضای ذخیره‌سازی نامحدود کار می‌کند. این پروتکل همچنین نماینده نسل سوم نوآوری‌های بلاکچینی در کنار بیت کوین و اتریوم است؛ زنجیره بلوکی که محاسبات و دیتاهای قراردادهای هوشمند را مقیاس پذیرتر می‌کند و آنها را بر روی سرعت وب راه اندازی، پردازش و ذخیره می‌کند. همچنین فریم ورک‌های نرم افزاری قدرتمندی را نیز به توسعه دهندگان ارائه می‌دهد. در این مقاله با کامپیوتر اینترنت، نحوه کارکرد، تیم توسعه دهنده، نقشه راه، بنیاد DFINITY، کوین ICP، نحوه توزیع این کوین، نحوه خرید و فروش و نگهداری کوین اینترنت کامپیوتر می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

بیتکوین چیست و با چه هدفی به وجود آمد؟ آیا هنوز این هدف دنبال میشود؟

بیت‌کوین، یکی از مهمترین و پیشروترین رمزارزها در جهان است که در سال ۲۰۰۹ توسط شخص یا گروهی ناشناس با نام مستعار ساتوشی ناکاموتو ایجاد شد. ارز بیت‌ کوین، ابتکاری است که به طور کامل از نظریه پول غیرمتمرکز و عدم اعتماد به طرف سوم برخوردار بوده و...

یونی سواپ چیست ؟ بررسی تخصصی صرافی غیرمتمرکز یونی سواپ

Uniswap یک صرافی غیرمتمرکز مبتنی بر اتریوم، برای معاملات ن‌های ERC-20 است. این دکس بر خلاف بسیاری از صرافی‌ها که متمرکز هستند و شما باید به واسطه‌ها اعتماد کنید، ابزاری برای افراد جامعه است و افراد می‌توانند با استفاده از آن به مبادله توکن بپردازند، به‌طوری که در این میان نیازی به واسطه و شخص ثالث نباشد؛ در یونی سواپ، شما به قراردادهای هوشمند اعتماد می‌کنید...

پروژه فایل کوین چیست و چه کاربردی دارد؟بررسی تخصصی کوین و شبکه File

تقریبا همه کاربران اینترنت برای ذخیره‌سازی و پردازش ابری داده‌ها به خدمات متمرکز متکی هستند. از جمله کاستی‌های این عرصه می‌توان به عدم کنترل داده‌ها توسط کاربران، دشواری تایید صحت داده‌ها، رقابتی نبودن قیمت‌گذاری سرویس‌ها و جهانی نبودن این سرویس‌دهی از جانب ارائه‌دهندگان خدمات (مثلا نسبت به کاربران ایرانی) اشاره کرد. شبکه فایل کوین (Filecoin) فضای ذخیره‌سازی و سرویس ابری غیرمتمرکز را در یک بازار آزاد و در مقیاس جهانی ارائه می‌کند.

آموزش ها

متامسک چیست؟ آموزش کامل نصب و استفاده از کیف پول متامسک

در دنیای رمز ارزها کیف پول های بسیاری حضور دارند که هدف اصلی آنها ایجاد بستری برای ارتباط با شبکه‌های بلاک چین و ارزهای آن‌هاست. Metamask کیف پول غیر حضانتی مبتنی بر مرورگر وب بوده که برای استفاده از وب سایت اپلیکیشن‌های مبتنی بر شبکه بلاکچین اتریوم و بایننس بوجود آمده است. در این مقاله...

DYDX چیست ؟ بررسی صرافی غیر متمرکز DYDX+آموزش کار با صرافی

معاملات مارجین، آپشن و مشتقات ابزارهایی رایج برای معامله‌گران و سرمایه‌گذاران سنتی هستند اما در دنیای کریپتو، این امکانات محدود به صرافی‌های متمرکز مانند کراکن، هیوبی و بایننس است. ظهور صرافی غیرمتمرکز dYdX این بازی را تغییر داده و..

دیفای چیست؟ هرآنچه که باید در مورد امور مالی غیر متمرکز بدانید به زبان ساده

دیفای مخفف عبارت Decentralized Finance (فایننس غیرمتمرکز) است که یکی از بخش های تقریبا مهمی است که در بلاکچین ایجاد شده است. در این بستر دیگر خبری از نهادهای متمرکزی مثل بانک مرکزی در امور مالی نیستیم و خدمات به صورت غیرمتمرکز ارائه می‌شوند. رشد پروژه‌های دیفای و امکان کسب درآمد از آنها، یکی از دلایل محبوبیت این حوزه است. همین مسئله دلیلی کافی است که ما را مجاب می‌کند بیشتر در مورد دیفای و مسائل پیرامون آن بدانیم.همچنین در ادامه  محصولات مهم دیفای و در بخشی از  مقاله  چند پروژه محبوب و معروف دیفای را معرفی کرده‌ایم.

همه چیز درباره‌ی ربات داگز (DOGS)؛ ایردراپ جنجالی و جدید در تلگرام

احتمالا اسم ایر دراپ داگز (DOGS) شنیده‌اید که بسیاری از کاربران در تلگرام از آن به عنوان یکی از ساده‌ترین ربات‌های تلگرام یاد می‌کنند. در این مطلب قصد داریم همه چیز را در رابطه با ربات داگز تلگرام توضیح دهیم؛ رباتی که مثل ناتکوین، همستر و تپ سواپ جنجال به پا کرد!

DEX یا صرافی غیر متمرکز چیست ؟همه چیز درباره صرافی های غیر متمرکز

در این مقاله قصد داریم ابتدا به توضیح و معرفی صرافی غیر متمرکز ارز دیجیتال بپردازیم و بعد فهرستی از بهترین DEXها را معرفی کنیم. از آنجایی که انجام معاملات از طریق این نوع صرافی‌ها رو به افزایش است، با معرفی لیست معروف‌ترین صرافی های غیر متمرکز به شما کمک می‌کنیم صرافی مناسب خود را پیدا کنید. مشکل اصلی متمرکز سازی صرافی‌ها این است که یک قدرت مرکزی آن‌ها را مدیریت می‌کند...

Diginomi

تحلیل و بررسی ، آموزش و اخبار ارزهای دیجیتال

هدف ما بر این است با ایجاد بستری حرفه ای دانش جامعه را در زمینه های اقتصاد دیجیتال،بلاکچین،رمز ارز ها و بازار های مالی افزایش دهیم. امید است مارا در این مسیر همراهی کنید.

لینک های مفید

Selected menu has been deleted. Please select the another existing nav menu.

پربازدیدها

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مجموعه Diginomi میباشد. 2022-2024©