/ Oct 16, 2024

diginomi

تحلیل و بررسی ، آموزش و اخبار ارزهای دیجیتال

diginomi

مرجع تخصصی دنیای اقتصاد و رمزارزها

آخرین مطالب

مینی اپ استور اختصاصی تلگرام راه‌اندازی شد

آنچه در این مطلب می خوانید

راه‌اندازی مرورگر درون برنامه‌ای و اپ استور اختصاصی مینی تلگرام

تیم توسعه تلگرام روز گذشته در پستی از راه‌اندازی مرورگر درون برنامه‌ای و اپ استور اختصاصی مینی اپلیکیشن‌ها خبر داد و گفت وب‌سایت‌های غیرمتمرکز که تون سایت (TON Sites) نامیده می‌شوند، اکنون در نسخه موبایل و دسکتاپ تلگرام قابل دسترس هستند.

در این پست آمده است:

این باعث می‌شود تا وب ۳ در دسترس حدود یک میلیارد کاربر ماهانه ما قرار بگیرد.

ظاهرا این مرورگر چیزی شبیه به کروم یا فایرفایکس نیست و بیشتر به مرورگرهای درون برنامه‌ای کیف پول‌های ارز دیجیتال مثل تراست ولت شباهت دارد.

اسکرین شات پست آخر کانال دوروف - منبع: Pavel Durovاسکرین شات پست آخر کانال دوروف – منبع: Pavel Durov

سایت‌های TON به کاربران تلگرام این امکان را می‌دهند تا وب‌سایت شخصی خود را راه‌اندازی کرده و آن را در شبکه د اوپن نتورک در دسترس دیگران قرار دهند.

در اطلاعیه رسمی تلگرام آمده است:

حالا زمانی که در حال مطالعه یک مطلب هستید یا در صفحه یک وب‌سایت یا بازی هستد و نوتیفیکیشن دریافت می‌کنید می‌توانید بدون از دست رفتن داده‌های خود پیام‌های خود را بررسی کنید. همچنین می‌توانید برای گم نکردن صفحه آن را بوکمارک کنید.

علاوه بر مرورگر درون برنامه‌ای، تلگرام از فروشگاه اختصاصی مینی اپلیکیشن‌های خود که پیش از این وعده داده بود تا پایان جولای راه‌اندازی شود رونمایی کرد.

ارز پرداختی برای این اپ استور، ارز درون برنامه‌ای تلگرام یعنی استارز (Stars) است. دوروف در این باره می‌گوید:

حالا می‌توانید با هدیه دادن ارز استارز به دوستانتان از آنها قدردانی کنید. آنها با دریافت این ارز به اپ استور مینی اپلیکیشن‌ها هدایت می‌شوند تا ببینند کدام مینی اپ این ارز دیجیتال را می‌پذیرد. برای دسترسی به بخش مینی اپ‌ها کافی است به بخش جستجو رفته و روی تب Apps کلیک کنید.

بخش Apps در پیامرسان تلگرام - منبع: telegram.org
بخش Apps در پیامرسان تلگرام – منبع: telegram.org

به گفته تلگرام، بیش از ۵۰۰ میلیون از ۹۵۰ میلیون کاربر تلگرام هر ماه با مینی اپلیکیشن‌های این پیامرسان تعامل دارند که در میان این اپلیکیشن‌ها، همستر کامبت به تازگی از مرز ۳۰۰ میلیون کاربر عبور کرده است و محبوبیت زیادی دارد.

در حال حاضر در بخش Apps کاربران می‌توانند لیستی از مینی اپلیکیشن‌هایی که استفاده می‌کنند به همراه مینی اپلیکیشن‌های محبوب را مشاهده کنند. همچنین قابلیتی فراهم شده که تیم‌های توسعه تصاویری از محیط بازی را برای کاربران خود به اشتراک بگذارند.

منبع: telegram.org
منبع: telegram.org

در کنار تمام این تغییرات، قابلیت اضافه کردن استوری نیز برای مینی اپلیکیشن‌های تلگرام فراهم شده است. برای دسترسی به آخرین تغییرات تلگرام باید این پیامرسان را به آخرین نسخه به‌روز کنید.

diginomi

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب کاربردی

آخرین اخبار

مقالات

ریزش سنگین تمام بازار های مالی! دنیا در اضطراب جنگ گسترده ایران و اسرائیل؟

با کشته شدن اسماعیل هنیه در خاک ایران و خبر پاسخ قطعی ایران به این اتفاق در روز های گذشته بازار های مالی دنیا با ریزش سنگینی مواجه شدند. از جمله بازار سهام ایران،توکیو،آمریکا و اروپا البته این تنها دلیل نیست داده‌های ضعیف از اقتصاد آمریکا و نگرانی نسبت به بروز رکود اقتصادی،بازارهای سهام را با چالش مواجه کرده است؛ به‌طوری که روز جمعه، همه بورس‌های جهان به‌صورت دسته جمعی با نزول‌های سنگین و بورس توکیو هم با سنگین‌ترین سقوط مواجه شده اند. کاهش ارزش ین و نشانه‌های رکود در چین نیز به این موضوع کمک کرد. 🔸سهام اکثر شرکت های بزرگ مانند اینتل،تسلا و مایکروسافت با کاهش 20 درصدی مواجه شدند، در بازار ارزهای دیجیتال هم بیت کوین با افت قیمت 10 درصدی روبه رو شد که نسبت به بازار سهام کاهش کمتری را تجربه کرد.

رمز ارز ICP چیست؟ بررسی تخصصی پروژه ICP

اینترنت کامپیوتر اولین بلاک چین در دنیاست که بر روی سرعت اینترنت و فضای ذخیره‌سازی نامحدود کار می‌کند. این پروتکل همچنین نماینده نسل سوم نوآوری‌های بلاکچینی در کنار بیت کوین و اتریوم است؛ زنجیره بلوکی که محاسبات و دیتاهای قراردادهای هوشمند را مقیاس پذیرتر می‌کند و آنها را بر روی سرعت وب راه اندازی، پردازش و ذخیره می‌کند. همچنین فریم ورک‌های نرم افزاری قدرتمندی را نیز به توسعه دهندگان ارائه می‌دهد. در این مقاله با کامپیوتر اینترنت، نحوه کارکرد، تیم توسعه دهنده، نقشه راه، بنیاد DFINITY، کوین ICP، نحوه توزیع این کوین، نحوه خرید و فروش و نگهداری کوین اینترنت کامپیوتر می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

بیتکوین چیست و با چه هدفی به وجود آمد؟ آیا هنوز این هدف دنبال میشود؟

بیت‌کوین، یکی از مهمترین و پیشروترین رمزارزها در جهان است که در سال ۲۰۰۹ توسط شخص یا گروهی ناشناس با نام مستعار ساتوشی ناکاموتو ایجاد شد. ارز بیت‌ کوین، ابتکاری است که به طور کامل از نظریه پول غیرمتمرکز و عدم اعتماد به طرف سوم برخوردار بوده و...

یونی سواپ چیست ؟ بررسی تخصصی صرافی غیرمتمرکز یونی سواپ

Uniswap یک صرافی غیرمتمرکز مبتنی بر اتریوم، برای معاملات ن‌های ERC-20 است. این دکس بر خلاف بسیاری از صرافی‌ها که متمرکز هستند و شما باید به واسطه‌ها اعتماد کنید، ابزاری برای افراد جامعه است و افراد می‌توانند با استفاده از آن به مبادله توکن بپردازند، به‌طوری که در این میان نیازی به واسطه و شخص ثالث نباشد؛ در یونی سواپ، شما به قراردادهای هوشمند اعتماد می‌کنید...

پروژه فایل کوین چیست و چه کاربردی دارد؟بررسی تخصصی کوین و شبکه File

تقریبا همه کاربران اینترنت برای ذخیره‌سازی و پردازش ابری داده‌ها به خدمات متمرکز متکی هستند. از جمله کاستی‌های این عرصه می‌توان به عدم کنترل داده‌ها توسط کاربران، دشواری تایید صحت داده‌ها، رقابتی نبودن قیمت‌گذاری سرویس‌ها و جهانی نبودن این سرویس‌دهی از جانب ارائه‌دهندگان خدمات (مثلا نسبت به کاربران ایرانی) اشاره کرد. شبکه فایل کوین (Filecoin) فضای ذخیره‌سازی و سرویس ابری غیرمتمرکز را در یک بازار آزاد و در مقیاس جهانی ارائه می‌کند.

آموزش ها

متامسک چیست؟ آموزش کامل نصب و استفاده از کیف پول متامسک

در دنیای رمز ارزها کیف پول های بسیاری حضور دارند که هدف اصلی آنها ایجاد بستری برای ارتباط با شبکه‌های بلاک چین و ارزهای آن‌هاست. Metamask کیف پول غیر حضانتی مبتنی بر مرورگر وب بوده که برای استفاده از وب سایت اپلیکیشن‌های مبتنی بر شبکه بلاکچین اتریوم و بایننس بوجود آمده است. در این مقاله...

DYDX چیست ؟ بررسی صرافی غیر متمرکز DYDX+آموزش کار با صرافی

معاملات مارجین، آپشن و مشتقات ابزارهایی رایج برای معامله‌گران و سرمایه‌گذاران سنتی هستند اما در دنیای کریپتو، این امکانات محدود به صرافی‌های متمرکز مانند کراکن، هیوبی و بایننس است. ظهور صرافی غیرمتمرکز dYdX این بازی را تغییر داده و..

دیفای چیست؟ هرآنچه که باید در مورد امور مالی غیر متمرکز بدانید به زبان ساده

دیفای مخفف عبارت Decentralized Finance (فایننس غیرمتمرکز) است که یکی از بخش های تقریبا مهمی است که در بلاکچین ایجاد شده است. در این بستر دیگر خبری از نهادهای متمرکزی مثل بانک مرکزی در امور مالی نیستیم و خدمات به صورت غیرمتمرکز ارائه می‌شوند. رشد پروژه‌های دیفای و امکان کسب درآمد از آنها، یکی از دلایل محبوبیت این حوزه است. همین مسئله دلیلی کافی است که ما را مجاب می‌کند بیشتر در مورد دیفای و مسائل پیرامون آن بدانیم.همچنین در ادامه  محصولات مهم دیفای و در بخشی از  مقاله  چند پروژه محبوب و معروف دیفای را معرفی کرده‌ایم.

همه چیز درباره‌ی ربات داگز (DOGS)؛ ایردراپ جنجالی و جدید در تلگرام

احتمالا اسم ایر دراپ داگز (DOGS) شنیده‌اید که بسیاری از کاربران در تلگرام از آن به عنوان یکی از ساده‌ترین ربات‌های تلگرام یاد می‌کنند. در این مطلب قصد داریم همه چیز را در رابطه با ربات داگز تلگرام توضیح دهیم؛ رباتی که مثل ناتکوین، همستر و تپ سواپ جنجال به پا کرد!

DEX یا صرافی غیر متمرکز چیست ؟همه چیز درباره صرافی های غیر متمرکز

در این مقاله قصد داریم ابتدا به توضیح و معرفی صرافی غیر متمرکز ارز دیجیتال بپردازیم و بعد فهرستی از بهترین DEXها را معرفی کنیم. از آنجایی که انجام معاملات از طریق این نوع صرافی‌ها رو به افزایش است، با معرفی لیست معروف‌ترین صرافی های غیر متمرکز به شما کمک می‌کنیم صرافی مناسب خود را پیدا کنید. مشکل اصلی متمرکز سازی صرافی‌ها این است که یک قدرت مرکزی آن‌ها را مدیریت می‌کند...

Diginomi

تحلیل و بررسی ، آموزش و اخبار ارزهای دیجیتال

هدف ما بر این است با ایجاد بستری حرفه ای دانش جامعه را در زمینه های اقتصاد دیجیتال،بلاکچین،رمز ارز ها و بازار های مالی افزایش دهیم. امید است مارا در این مسیر همراهی کنید.

لینک های مفید

Selected menu has been deleted. Please select the another existing nav menu.

پربازدیدها

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مجموعه Diginomi میباشد. 2022-2024©